– terénní vysokozdvižný vozík se systémem pohonu dvou kol
– vysokozdvižný vozík vychází z běžného vysokozdvižného vozíku, ale je konstruován pro výkon v drsném terénu
– vysokozdvižný vozík Maximal pro těžký terén využívá plovoucí systém R.O.P. – inženýři společnosti Maximal používají vynikající plně plovoucí kabinu obsluhy. Ta je přizpůsobena nejnovější ergonomii pro pohodlí obsluhy.
– ovládací prvky pojezdu a hydrauliky jsou umístěny vpředu pro co nejergonomičtější přirozené ovládání
– plně nastavitelný sklon volantu a plně odpružené sedadlo s bezpečnostním pásem vyhovuje obsluze všech velikostí
– speciální pneumatiky pro těžké nákladní vozy se širokou stopou, která jim poskytuje větší stabilitu a nosnost v drsném pracovním prostředí.
– úhel řízení je od 43,6°do 70° s velmi malým poloměrem otáčení
– převodovka Power Shift s měničem točivého momentu je vybavena dvěma (2) pedály, ovládáním brzdy a plným zpětným chodem, což umožňuje rychlejší časy cyklů
– 100% diferenciál je speciálně navržen pro jízdu v náročném terénu a je vybaven automatickou uzávěrkou diferenciálu, která zajišťuje dokonalou trakci při nepříznivých povětrnostních podmínkách a na nerovném provozním povrchu.
– úhel sklonu stožáru 15° dopředu a 15° dozadu pro přesnou manipulaci s materiálem
– silná stoupavost umožňuje stroji výkon v náročném prostředí.
– světlá výška je 250 mm
Nosnost 1,8 – 5 t
Těžiště vyložení 500 mm
Celková šířka 1440 – 2067 mm
Celková hmotnost 3640-4480 kg
Rychlost pojezdu bez nákladu 20 km/h
Rychlost zdvihu s nákladem 400 mm/s
Stavební výška (h1) min. 1998 mm
Rádius 2840 – 3550 mm